DE PRIJSSTELLING

Voor de drive-in show van Radiodrp.nl kunt u kiezen uit twee prijsstellingen. Wij beseffen ons dat het aanbod van Drive-in shows en Dj’s nogal groot is en u zult ongetwijfeld daarom meerdere offertes aanvragen en ontvangen. Omdat wij van mening zijn dat de prijs minstens zo zwaar zou moeten wegen als het feest zelf, hebben wij naast onze vaste prijsstelling, het volgende unieke concept bedacht:

RANKING the Party!

Met dit concept betaald u een voordelige basisprijs. Vervolgens is het aan uw gasten om te bepalen of het feestje geslaagd is of niet. Als wij een goede ‘ranking’ krijgen van uw gasten, betaald u naast de basisprijs, een verhoging die vooraf is overeengekomen. Meer informatie kunt u hier lezen.

VASTE PRIJS

Naast een prijsopgave voor Ranking the Party, krijgt u ook altijd van ons een gespecificeerde vaste prijs geoffreerd. Daar zijn wij heel transparant in. Zo heeft u altijd de keuze wat beter past bij uw feest of partij en komt u niet voor verassingen te staan.

Tarieven:

 

Basis Show Volledige Show
Wat nemen we mee? -2x Actieve luidspreker

-1x Actieve Subwoofer

-Basis Verlichting in Truss

-Dj Booth & apparatuur

 

-2x Actieve luidspreker

-2x Actieve Subwoofer

-Basis Verlichting in Truss

Rookmachine 1200 watt

RGB Laser Show

-Dj Booth & apparatuur

Geschikt voor: Maximaal 60 personen

Minimaal 3 uur optreden

Maximaal 200 personen

Minimaal 4 uur optreden

Prijs indicatie*: € 363,- incl. BTW €484,- incl. BTW

 

Als men ons vraagt: “Wat kosten jullie nou voor zo’n avondje?”  Dan zeggen wij: Ons uur tarief voor een optreden is € 50,- excl. BTW. Uiteraard doen wij u altijd graag een leuk aanbod, afgestemd met uw wensen en op uw feest of partij. Vraag daarom dus altijd een offerte aan. Elk feest is immers anders en zo kunnen wij onze prijs op uw feest af stemmen. In bovenstaande tabel staan twee voorbeelden met een prijs indicatie. We bespreken graag uw wensen met u door en maken daar op maat een aanbod voor.IMG_5198

Omdat wij graag hebben dat u ons beschouwd als onderdeel van uw team, hebben we tevens de mogelijkheid om ons in te zetten om u bijvoorbeeld te assisteren bij het inrichten en opbouwen van uw locatie. Denk dus aan andere ‘hand & span’ diensten, naast het opbouwen en optreden van onze eigen show. Let op: assistentie is alleen voorafgaand aan uw feest mogelijk. Informeer naar de voorwaarden.

 

%d bloggers like this: